کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران معرف توانمندی تمامی مردم اصفهان است / برگزاری 19 دوره آموزشی ویژه عوامل اجرائی ستاد خدمات سفر اصفهان در نوروز 97
معاون عمرانی استاندار اصفهان در چهارمین نشست ستاد سفر استان اصفهان عنوان کرد:
کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران معرف توانمندی تمامی مردم اصفهان است / برگزاری 19 دوره آموزشی ویژه عوامل اجرائی ستاد خدمات سفر اصفهان در نوروز 97
علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در چهارمین نشست ستاد اجرائی خدمات سفر استان اصفهان با ایراد سخنانی تصریح کرد: تلاش در راستای ارائه کیفیت بالای خدمات ارائه شده به گردشگران معرف توانمندی تک تک مردم اصفهان است، با این وصف باید تلاش کنیم تا بخش خصوصی بیش از گذشته در حوزه خدمات رسانی به گردشگران مشارکت کند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ عصر روز گذشته 15 بهمن ماه، چهارمین نشست ستاد اجرائی خدمات سفر استان اصفهان، با حضور علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، فریدون الله یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان و دبیر اجرائی ستاد خدمات سفر استان و سایر اعضا در استانداری اصفهان برگزار گردید.
در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان پس از ارائه گزارش کمیته های نه گانه ستاد سفر استان اصفهان که توسط مسئولین این کمیته ها ایراد گردید، تاکید کرد: در حال حاضر باید تلاش کنیم تا با بررسی آمار فعالیتهای ستاد سفر استان در نوروز 1396 و حتی سالهای قبل تر از آن به برنامه ریزی جهت ارائه خدمات بهینه به گردشگران در سال جاری و حتی سالهای بعدی، بپردازیم.
او همچنین تصریح کرد: بدون شک ارائه هر گونه خدمات شایسته به گردشگرانی که از سراسر کشور به اصفهان سفر می کنند، معرف توانمندی های اصفهان و حتی شان و شخصیت تک تک شهروندان اصفهان است، که در دید گردشگران نمود ویژه خواهد داشت.
مقدس زاده در ادامه به نقش بخش خصوصی در این زمینه نیز اشاره کرد و گفت: انتظار داریم تا فعالان گردشگری استان در بخش خصوصی، حضوری فعالانه تر از گذشته در بحث خدمات رسانی به گردشگران داشته باشند، به گونه ائی که می توان حتی بخشی از وظایف نظارت بر کیفیت خدمات رسانی را نیز به آنها واگذار کرد.
برگزاری 19 دوره آموزشی ویژه اعضای ستاد اجرائی خدمات سفر استان در نوروز 1397
پیش از سخنان معاون امور هماهنگی استانداری اصفهان، فریدون الله یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان و دبیر ستاد اجرائی خدمات استان با ارائه گزارشی از روند فعالیتهای ستاد اجرائی سفر استان در نوروز 1396 تصریح کرد: خدمات رسانی به گردشگران در ستاد سفر استان در 9 کمیته شامل: کمیته سفر شهر اصفهان، کمیته اسکان، کمیته بهداشت، کمیته تعزیرات و کنترل بازار، کمیته گردشگری مذهبی و اوقاف، کمیته مدیریت بحران، کمیته انتظامی، کمیته حمل و نقل و کمیته اطلاع رسانی متمرکز شده است.
او همچنین تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های ما در راستای خدمات رسانی به گردشگران اجرای 19 دوره آموزشی ویژه اعضای ستاد اجرائی خدمات سفر استان است.
دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر استان اصفهان در همین راستا بیان داشت: این دوره ها طیف وسیعی از عوامل اجرائی ستاد را اعم از رانندگان تاکسی، عوامل انتظامی، راهنمایان بناهای تاریخی، عوامل خدمات رسان در حوزه های بهداشت و ایمنی، هنرمندان صنایع دستی و ناظران کیفی خدمات رسان به گردشگران را در بر می گیرد که در بهمن و اسفند ماه سال جاری، جهت بهبود کیفیت خدمات رسانی به گردشگران در نوروز 97 برگزار می شود.


س.احمدی


دسته بندی : گردشگری

نویسنده : اداره روابط عمومی، امور فرهنگی و امور اجتماعی
تاریخ و زمان درج : 1396/11/16 11:04

تایید توسط : اداره روابط عمومی، امور فرهنگی و امور اجتماعی
تاریخ و زمان تایید: 1396/11/16 11:04