چهارشنبه 31 مرداد 1397
                                                     صفحه اصلی :: سوالات متداول :: نقشه سایت
مشاهده خبر
با تثبیت فرهنگ گردشگری در استان، اینک بدنبال معرفی ناشناخته های اصفهان در حوزه گردشگری هستیم
مدیر کل میراث فرهنگی استان همزمان با دهه فجر در آئین تجلیل از فعالان گردشگری استان عنوان کرد:
با تثبیت فرهنگ گردشگری در استان، اینک بدنبال معرفی ناشناخته های اصفهان در حوزه گردشگری هستیم
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ عصر روز گذشته همزمان با دهه فجر در آئین تجلیل از فعالان گردشگری و هنرمندان اصفهانی شرکت کننده در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران با ایراد سخنانی تاکید کرد: با تثبیت فرهنگ گردشگری در پهنه استان، هم اینک بدنبال معرفی ناشناخته های اصفهان در حوزه گردشگری هستیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ عصر روز گذشته 14 بهمن ماه و همزمان با سومین روز از دهه فجر، آئین تجلیل از فعالان گردشگری و هنرمندان اصفهانی مشارکت کننده در برپائی غرفه بزرگ اصفهان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور فریدون الله یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان، قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان، محسن یارمحمدیان معاون گردشگری استان و تنی چند از مدیران میراث فرهنگی و شهرداری و جمعی از فعالان گردشگری و هنرمندان در تالار اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار گردید.
در این نشست مدیر کل میراث فرهنگی استان با ایراد سخنانی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر و همچنین پاسداشت ایام فاطمیه و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با ایراد سخنانی تاکید کرد: برپائی غرفه اصفهان با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، شهرداری اصفهان و همچنین با حضور پرشور فعالان گردشگری و صنایع دستی نشان از آغاز دوران جدید در همگرائی میان مدیریت میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان در راستای بهبود وضعیت اصفهان در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است .
او همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موفقیت آمیز بودن حضور اصفهان در نمایشگاه یازدهم گردشگری ایران به لزوم برنامه ریزی و سرمایه گذاری در حوزه بازاریابی و تبلیغات اشاره کرد و گفت: گردشگری صنعتی ظریف است که پرداختن به ابعاد مختلف آن جهت دست یابی به توسعه پایدار ضروری است، لذا یکی از مهمترین بخشهای این صنعت که باید همواره به آن نگاهی جدی داشت، حوزه بازاریابی و تبلیغات است، بنابراین نباید نام و آوازه اصفهان باعث شود تا همگی ما از پرداختن به تبلیغات و بازاریابی در حوزه گردشگری اصفهان غافل شویم. زیرا بسیاری از رقبا در حوزه صنعت گردشگری با استناد به حوزه تبلیغات و بازاریابی به پیشرفت و جذب بیشتر گردشگر دست می یابند.
الله یاری همچنین با اشاره به موفقیت آمیز بودن حضور اصفهان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تصریح کرد: با توجه به اهمیت لزوم تبلیغات، هم اینک با عبور از مرحله تثبیت گردشگری در استان، جهت دستیابی به توسعه پایدار، در حوزه بازاریابی و تبلیغات بدنبال معرفی ناشناخته های اصفهان به گردشگران هستیم.

تشکیل کار گروه های توسعه گردشگری اصفهان با استان های همجوار
در ادامه این نشست محسن یار محمدیان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان نیز با ایراد سخنانی تاکید کرد: 120 نفر از فعالان گردشگری و هنرمندان اصفهان در برپائی غرفه اصفهان در این نمایشگاه نقش داشتند.
او در ادامه با اشاره به موفقیت اصفهان در این نمایشگاه تصریح کرد: امسال و در یک اقدام هماهنگ، توانستیم در حوزه های تبلیغاتی، ارتباطاتی را به استانهای همجوار ایجاد کنیم، به گونه ائی که در پی تفاهمات ایجاد شده و تشکیل مثلث طلائی میان استانهای فارس، یزد و اصفهان، هم اینک به دنبال ایجاد گردشگری اقلیم مرکزی با مساعدت استانهای همجوار در فلات مرکزی ایران و همچنین به دنبال ایجاد گردشگری جنوب استان با استانهای جنوبی استان هستیم، به گونه ائی که تفاهمات لازم با مدیران کل استانهای همجوار در این نمایشگاه منعقد شد


دسته بندی : گردشگری
تاریخ و زمان تایید: 1396/11/15 13:20

کلیه حقوق اين پرتال به سازمان ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگري استان اصفهان تعلق دارد
echobit